Clovin w Pulsie Biznesu
Na zdjęciu od lewej: Arkadiusz Żanowski – prezes zarządu Clovin, Agnieszka Pakulska – Partner Avalon MBO, Bartosz Woźnicki – członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing
Kontakt dla mediów

Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
j.wisniewska@avallon.pl

Agencja PR

Hagen PR
Wojciech Dziewit
wojtek@hagen.pl

Puls Biznesu przyjrzał się właśnie naszej spółce portfelowej Clovin SA. Okładkowy artykuł na temat tego producenta środków czystości z podlaskiego Czyżewa opisuje aktualną sytuację i najbliższe plany spółki, obejmujące także dalsze wzmacnianie pozycji Clovinu na rynkach zagranicznych.

Avallon – inwestujemy z menedżerami – nasze motto po raz kolejny sprawdziło się doskonale w przypadku Clovinu.

Na początku tego roku najczęściej kupowanym w Polsce proszkiem do prania stał się Purox. Produkt firmy Clovin z podlaskiego Czyżewa wyprzedził tak rozpoznawalne marki jak Ariel, Vizir czy Persil wytwarzane przez niemieckiego Henkela i amerykański Procter & Gamble.

W ciągu ostatnich czterech lat firma zainwestowała kilkadziesiąt milionów złotych, a od 2022 r. weszła do Suwalskiej SSE. Zgodnie z podjętymi zobowiązaniami nadal inwestuje i do końca przyszłego roku ma wydać m.in. na rozbudowę mocy produkcyjnych, robotyzację i automatyzację oraz postawienie magazynu wyrobów gotowych łącznie 60 mln zł. Całkowity CAPEX sięgnie więc 100 mln zł.

Zachęcamy do lektury:
https://www.pb.pl/proszek‑z-podlasia‑nie-boi‑sie-niemieckiej‑chemii-1222491

Puls Biznesu przyjrzał się właśnie naszej spółce portfelowej Clovin SA. Okładkowy artykuł na temat tego producenta środków czystości z podlaskiego Czyżewa opisuje aktualną sytuację i najbliższe plany spółki, obejmujące także dalsze wzmacnianie pozycji Clovinu na rynkach zagranicznych.

Avallon – inwestujemy z menedżerami – nasze motto po raz kolejny sprawdziło się doskonale w przypadku Clovinu.

Na początku tego roku najczęściej kupowanym w Polsce proszkiem do prania stał się Purox. Produkt firmy Clovin z podlaskiego Czyżewa wyprzedził tak rozpoznawalne marki jak Ariel, Vizir czy Persil wytwarzane przez niemieckiego Henkela i amerykański Procter & Gamble.

W ciągu ostatnich czterech lat firma zainwestowała kilkadziesiąt milionów złotych, a od 2022 r. weszła do Suwalskiej SSE. Zgodnie z podjętymi zobowiązaniami nadal inwestuje i do końca przyszłego roku ma wydać m.in. na rozbudowę mocy produkcyjnych, robotyzację i automatyzację oraz postawienie magazynu wyrobów gotowych łącznie 60 mln zł. Całkowity CAPEX sięgnie więc 100 mln zł.

Zachęcamy do lektury:
https://www.pb.pl/proszek‑z-podlasia‑nie-boi‑sie-niemieckiej‑chemii-1222491

Podoba Ci się ta aktualność?
Udostępnij ją!
Zobacz poprzednie aktualności
  • Agnieszka Pakulska na VI edycji Our Future Forum

    Z dumą informujemy, że Agnieszka Pakulska, partnerka naszego funduszu …

    28.11.2024
  • S’portofino na ścieżce ekspansji

    W Pulsie Biznesu ukazał się artykuł autorstwa Łukasza Rawy, opisujący …

    12.11.2024
  • Avallon MBO i Clovin z międzynarodową nagrodą Real Deals Environmental 

    Avallon MBO i Clovin SA zwycięzcami kategorii Deal of the Year – Envir…

    21.10.2024
  • Avallon MBO sprzedaje Hortimex

    Fundusz private equity Avallon MBO sprzedał większościowy pakiet udzi…

    30.09.2024
  • Agnieszka Pakulska w panelu konferencji Datasite Dealmakers Dialogues

    Agnieszka Pakulska, partner w Avallon MBO, wzięła udział w panelu podc…

    9.09.2024