23.05.2022

Akcja pomocowa zorganizowana przez Avallon MBO i Akademię Widzewa

Drużyna młodych piłkarzy z trenerem na boisku.
Kontakt dla mediów

Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
j.wisniewska@avallon.pl

Agencja PR

Hagen PR
Wojciech Dziewit
wojtek@hagen.pl

Na łamach pb.pl ukazał się artykuł red. Marcina Bołtryka na temat akcji pomocowej zorganizowanej i prowadzonej od lutego przez Avallon MBO i szkolącą najmłodszych piłkarzy Akademię Widzewa. W ramach tej akcji wspólnie zorganizowaliśmy sprowadzenie do Polski dużej grupy dzieci z ukraińskich akademii, działających przy klubach piłkarskich, i ich rodzin. Po stronie Avallonu, akcję koordynowała Małgorzata Olszewska.

– Jako partner główny Akademii postanowiliśmy mocno wesprzeć działania pomocowe klubu. Jeśli chcemy być organizacją i klubem z wartościami, to naszym obowiązkiem było przyjęcie tych dzieci w Łodzi z otwartymi ramionami i ułatwienie im integracji z polskimi kolegami. Dla nas to oczywiste – podkreśla Tomasz Stamirowski, partner zarządzający w Avallon MBO i główny udziałowiec Widzewa Łódź.

W tym miejscu chcielibyśmy podziękować gorąco wszystkim biorącym udział w akcji wolontariuszom, a także firmom szybko reagującym na konkretne potrzeby: DK Partners, Wosana, Velvet, Clovin, Carrefour, Centrum Zjazdowa, Marba‑Sport, szkole społecznej Inżynierska, Westminster Polska, a także Uniwersytetowi Łódzkiemu.

Zachęcamy do przeczytania artykułu: https://www.pb.pl/najwazniejszy‑mecz-widzewa‑1150990

Na łamach pb.pl ukazał się artykuł red. Marcina Bołtryka na temat akcji pomocowej zorganizowanej i prowadzonej od lutego przez Avallon MBO i szkolącą najmłodszych piłkarzy Akademię Widzewa. W ramach tej akcji wspólnie zorganizowaliśmy sprowadzenie do Polski dużej grupy dzieci z ukraińskich akademii, działających przy klubach piłkarskich, i ich rodzin. Po stronie Avallonu, akcję koordynowała Małgorzata Olszewska.

– Jako partner główny Akademii postanowiliśmy mocno wesprzeć działania pomocowe klubu. Jeśli chcemy być organizacją i klubem z wartościami, to naszym obowiązkiem było przyjęcie tych dzieci w Łodzi z otwartymi ramionami i ułatwienie im integracji z polskimi kolegami. Dla nas to oczywiste – podkreśla Tomasz Stamirowski, partner zarządzający w Avallon MBO i główny udziałowiec Widzewa Łódź.

W tym miejscu chcielibyśmy podziękować gorąco wszystkim biorącym udział w akcji wolontariuszom, a także firmom szybko reagującym na konkretne potrzeby: DK Partners, Wosana, Velvet, Clovin, Carrefour, Centrum Zjazdowa, Marba‑Sport, szkole społecznej Inżynierska, Westminster Polska, a także Uniwersytetowi Łódzkiemu.

Zachęcamy do przeczytania artykułu: https://www.pb.pl/najwazniejszy‑mecz-widzewa‑1150990

Podoba Ci się ta aktualność?
Udostępnij ją!