Wywiad z Marcinem Skowronem – prezesem MPPK w Puls Biznesu
Kontakt dla mediów

Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
j.wisniewska@avallon.pl

Agencja PR

Hagen PR
Wojciech Dziewit
wojtek@hagen.pl

W Pulsie Biznesu opublikowany został okładkowy materiał, którego bohaterem jest spółka portfelowa Avallonu – MPPK, reprezentowana przez jej prezesa – Marcina Skowrona.

Ta firma z podwrocławskiego Szymanowa, to producent i dystrybutor jakościowych karm dla psów i kotów. Jest właścicielem m.in. marek premium Wiejska Zagroda i Pan Mięsko oraz dystrybutorem m.in. hiszpańskiej karmy Alpha Spirit i Primal Spirit. Prezes Skowron opowiedział w artykule o kulisach działania tego ciekawego i szybko rosnącego w naszym kraju segmentu rynku.

– Jest kilka przyczyn dynamicznego wzrostu polskiej branży producentów karmy. Przede wszystkim branża zyskuje dzięki humanizacji zwierząt domowych. Są one traktowane przez właścicieli jak członkowie rodziny, co skłania do wyższych wydatków. Pośrednio widać to za sprawą pojawienia się i szybkiego wzrostu rynku ubezpieczeń dla zwierząt — tłumaczył Marcin Skowron.

Podobnie kondycję rynku karm oceniła Izabela Ciąćka, menedżer inwestycyjny w Avallon MBO, odpowiedzialna w funduszu za tę inwestycję.

Coraz bardziej dbamy o własne zdrowie i to samo robimy w przypadku naszych zwierzaków. Poświęcamy więcej czasu na czytanie etykiet i poszukiwanie wysokiej jakości produktów, które zawierają składniki odżywcze odpowiadające potrzebom żywieniowym na każdym etapie rozwoju zwierzaka, chcąc zapobiegać problemom zdrowotnym w przyszłości albo szukając produktów w walce np. z alergiami lub otyłością – komentuje.

Cały tekst jest dostępny pod linkiem:
https://tiny.pl/dlh46

W Pulsie Biznesu opublikowany został okładkowy materiał, którego bohaterem jest spółka portfelowa Avallonu – MPPK, reprezentowana przez jej prezesa – Marcina Skowrona.

Ta firma z podwrocławskiego Szymanowa, to producent i dystrybutor jakościowych karm dla psów i kotów. Jest właścicielem m.in. marek premium Wiejska Zagroda i Pan Mięsko oraz dystrybutorem m.in. hiszpańskiej karmy Alpha Spirit i Primal Spirit. Prezes Skowron opowiedział w artykule o kulisach działania tego ciekawego i szybko rosnącego w naszym kraju segmentu rynku.

– Jest kilka przyczyn dynamicznego wzrostu polskiej branży producentów karmy. Przede wszystkim branża zyskuje dzięki humanizacji zwierząt domowych. Są one traktowane przez właścicieli jak członkowie rodziny, co skłania do wyższych wydatków. Pośrednio widać to za sprawą pojawienia się i szybkiego wzrostu rynku ubezpieczeń dla zwierząt — tłumaczył Marcin Skowron.

Podobnie kondycję rynku karm oceniła Izabela Ciąćka, menedżer inwestycyjny w Avallon MBO, odpowiedzialna w funduszu za tę inwestycję.

Coraz bardziej dbamy o własne zdrowie i to samo robimy w przypadku naszych zwierzaków. Poświęcamy więcej czasu na czytanie etykiet i poszukiwanie wysokiej jakości produktów, które zawierają składniki odżywcze odpowiadające potrzebom żywieniowym na każdym etapie rozwoju zwierzaka, chcąc zapobiegać problemom zdrowotnym w przyszłości albo szukając produktów w walce np. z alergiami lub otyłością – komentuje.

Cały tekst jest dostępny pod linkiem:
https://tiny.pl/dlh46

Podoba Ci się ta aktualność?
Udostępnij ją!