Transformacja rynku beauty w Polsce – szansa dla inwestorów

Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
j.wisniewska@avallon.pl
Hagen PR
Wojciech Dziewit
wojtek@hagen.pl
W Avallon MBO od lat śledzimy sektor beauty nie tylko jako obserwatorzy, ale też jako aktywni uczestnicy rynku. Nasze doświadczenie obejmuje m.in. inwestycję w spółkę MPS International – producenta kosmetyków działającego w modelu private label, tworzącego produkty dla renomowanych marek krajowych i zagranicznych.
Dzięki temu lepiej rozumiemy wyzwania i szanse, które stoją przed firmami kosmetycznymi – zarówno po stronie operacyjnej, jak i strategicznej.
W rozmowie z Puls Biznesu, nasza partnerka Agnieszka Pakulska – odpowiedzialna w Avallon za inwestycje m.in. w sektorze beauty – wskazuje kluczowe kierunki, w których rozwija się ten rynek. Widzimy tu potencjał do dalszego wzrostu, także w kontekście internacjonalizacji, digitalizacji i wzrostu wartości marek opartych na zaufaniu konsumentów.
Cały artykuł z komentarzem Agnieszki Pakulskiej dostępny tutaj:
Beauty rośnie w sieci – Puls Biznesu
W Avallon MBO od lat śledzimy sektor beauty nie tylko jako obserwatorzy, ale też jako aktywni uczestnicy rynku. Nasze doświadczenie obejmuje m.in. inwestycję w spółkę MPS International – producenta kosmetyków działającego w modelu private label, tworzącego produkty dla renomowanych marek krajowych i zagranicznych.
Dzięki temu lepiej rozumiemy wyzwania i szanse, które stoją przed firmami kosmetycznymi – zarówno po stronie operacyjnej, jak i strategicznej.
W rozmowie z Puls Biznesu, nasza partnerka Agnieszka Pakulska – odpowiedzialna w Avallon za inwestycje m.in. w sektorze beauty – wskazuje kluczowe kierunki, w których rozwija się ten rynek. Widzimy tu potencjał do dalszego wzrostu, także w kontekście internacjonalizacji, digitalizacji i wzrostu wartości marek opartych na zaufaniu konsumentów.
Cały artykuł z komentarzem Agnieszki Pakulskiej dostępny tutaj:
Beauty rośnie w sieci – Puls Biznesu
Udostępnij ją!
- KOPIUJ LINK
-

- Avallon
4.12.2025Ekspert Avallon MBO w Rzeczpospolitej: prawdziwa transformacja handlu zacznie się, gdy AI trafi do codziennej operacyjnościArtykuł opublikowany w dzienniku Rzeczpospolita omawia transformację p…
-

- Avallon
27.11.2025Black Friday jako test dojrzałości polskiego e-commerce – komentarz Krzysztofa Kuźbika dla OOH MagazinePartner w Avallon MBO, Krzysztof Kuźbik, w komentarzu opublikowanym na…
-

- Avallon
6.11.2025M&A w 2025 – Avallon na panelu eksperckim EY PolskaAgnieszka Pakulska, partnerka w Avallon MBO wystąpiła jako ekspertka w…
-

- Spółki portfelowe
30.10.2025Kolejny krok w ekspansji S’portofino – nowy sklep w Westfield MokotówZ przyjemnością informujemy, że nasza spółka portfelowa SAT Sp. z o.o….
-

- Spółki portfelowe
22.10.2025O naturze marki premium – wywiad z Bożeną Ślęzak w Vogue LeadersZa founderami i menedżerami z którymi pracujemy niejednokrotnie stoją …




