7.10.2021
Tomasz Stamirowski w Puls Biznesu
Kontakt dla mediów

Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
j.wisniewska@avallon.pl

Agencja PR

Hagen PR
Wojciech Dziewit
wojtek@hagen.pl

W Pulsie Biznesu ukazał się obszerny, okładkowy artykuł przygotowany na podstawie rozmowy z naszym partnerem zarządzającym Tomaszem Stamirowskim, który równocześnie, od kilku miesięcy jest także właścicielem klubu RTS Widzew Łódź. Tomasz Stamirowski opowiadał w nim m.in. o zmianach sportowych i organizacyjnych, jakie udało się już w tym krótkim czasie wdrożyć w klubie, czego efektem są m.in. ostatnie świetne wyniki sportowe łódzkiej drużyny.

– Nie uzależniam niczego od tego, jak Widzew poradzi sobie w perspektywie kilku czy kilkunastu kolejek. Ważna jest długoterminowa budowa klubu, który będzie wpisywał się w lokalną społeczność i tradycję, miał widzewski charakter i promował widzewskie wartości – tłumaczył Tomasz Stamirowski.

W artykule przeczytacie także o ciekawych akcjach marketingowych skierowanych do kibiców i partnerów biznesowych oraz o tym, że po zmianach w pionie sportowym i porządkach w dziale komercyjnym, władze klubu chcą się skoncentrować na tworzeniu zespołu analitycznego i projektach technologicznych – w podobny sposób, jak z sukcesem robi to tegoroczny angielski beniaminek Brentford F.C.

Polecamy lekturę całego tekstu na portalu pb.pl: https://tiny.pl/9rk2p

W Pulsie Biznesu ukazał się obszerny, okładkowy artykuł przygotowany na podstawie rozmowy z naszym partnerem zarządzającym Tomaszem Stamirowskim, który równocześnie, od kilku miesięcy jest także właścicielem klubu RTS Widzew Łódź. Tomasz Stamirowski opowiadał w nim m.in. o zmianach sportowych i organizacyjnych, jakie udało się już w tym krótkim czasie wdrożyć w klubie, czego efektem są m.in. ostatnie świetne wyniki sportowe łódzkiej drużyny.

– Nie uzależniam niczego od tego, jak Widzew poradzi sobie w perspektywie kilku czy kilkunastu kolejek. Ważna jest długoterminowa budowa klubu, który będzie wpisywał się w lokalną społeczność i tradycję, miał widzewski charakter i promował widzewskie wartości – tłumaczył Tomasz Stamirowski.

W artykule przeczytacie także o ciekawych akcjach marketingowych skierowanych do kibiców i partnerów biznesowych oraz o tym, że po zmianach w pionie sportowym i porządkach w dziale komercyjnym, władze klubu chcą się skoncentrować na tworzeniu zespołu analitycznego i projektach technologicznych – w podobny sposób, jak z sukcesem robi to tegoroczny angielski beniaminek Brentford F.C.

Polecamy lekturę całego tekstu na portalu pb.pl: https://tiny.pl/9rk2p

Podoba Ci się ta aktualność?
Udostępnij ją!
Zobacz poprzednie aktualności
  • Agnieszka Pakulska na VI edycji Our Future Forum

    Z dumą informujemy, że Agnieszka Pakulska, partnerka naszego funduszu …

    28.11.2024
  • S’portofino na ścieżce ekspansji

    W Pulsie Biznesu ukazał się artykuł autorstwa Łukasza Rawy, opisujący …

    12.11.2024
  • Avallon MBO i Clovin z międzynarodową nagrodą Real Deals Environmental 

    Avallon MBO i Clovin SA zwycięzcami kategorii Deal of the Year – Envir…

    21.10.2024
  • Avallon MBO sprzedaje Hortimex

    Fundusz private equity Avallon MBO sprzedał większościowy pakiet udzi…

    30.09.2024
  • Agnieszka Pakulska w panelu konferencji Datasite Dealmakers Dialogues

    Agnieszka Pakulska, partner w Avallon MBO, wzięła udział w panelu podc…

    9.09.2024