
Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
j.wisniewska@avallon.pl
Hagen PR
Wojciech Dziewit
wojtek@hagen.pl
W Pulsie Biznesu ukazał się obszerny, okładkowy artykuł przygotowany na podstawie rozmowy z naszym partnerem zarządzającym Tomaszem Stamirowskim, który równocześnie, od kilku miesięcy jest także właścicielem klubu RTS Widzew Łódź. Tomasz Stamirowski opowiadał w nim m.in. o zmianach sportowych i organizacyjnych, jakie udało się już w tym krótkim czasie wdrożyć w klubie, czego efektem są m.in. ostatnie świetne wyniki sportowe łódzkiej drużyny.
– Nie uzależniam niczego od tego, jak Widzew poradzi sobie w perspektywie kilku czy kilkunastu kolejek. Ważna jest długoterminowa budowa klubu, który będzie wpisywał się w lokalną społeczność i tradycję, miał widzewski charakter i promował widzewskie wartości – tłumaczył Tomasz Stamirowski.
W artykule przeczytacie także o ciekawych akcjach marketingowych skierowanych do kibiców i partnerów biznesowych oraz o tym, że po zmianach w pionie sportowym i porządkach w dziale komercyjnym, władze klubu chcą się skoncentrować na tworzeniu zespołu analitycznego i projektach technologicznych – w podobny sposób, jak z sukcesem robi to tegoroczny angielski beniaminek Brentford F.C.
Polecamy lekturę całego tekstu na portalu pb.pl: https://tiny.pl/9rk2p
W Pulsie Biznesu ukazał się obszerny, okładkowy artykuł przygotowany na podstawie rozmowy z naszym partnerem zarządzającym Tomaszem Stamirowskim, który równocześnie, od kilku miesięcy jest także właścicielem klubu RTS Widzew Łódź. Tomasz Stamirowski opowiadał w nim m.in. o zmianach sportowych i organizacyjnych, jakie udało się już w tym krótkim czasie wdrożyć w klubie, czego efektem są m.in. ostatnie świetne wyniki sportowe łódzkiej drużyny.
– Nie uzależniam niczego od tego, jak Widzew poradzi sobie w perspektywie kilku czy kilkunastu kolejek. Ważna jest długoterminowa budowa klubu, który będzie wpisywał się w lokalną społeczność i tradycję, miał widzewski charakter i promował widzewskie wartości – tłumaczył Tomasz Stamirowski.
W artykule przeczytacie także o ciekawych akcjach marketingowych skierowanych do kibiców i partnerów biznesowych oraz o tym, że po zmianach w pionie sportowym i porządkach w dziale komercyjnym, władze klubu chcą się skoncentrować na tworzeniu zespołu analitycznego i projektach technologicznych – w podobny sposób, jak z sukcesem robi to tegoroczny angielski beniaminek Brentford F.C.
Polecamy lekturę całego tekstu na portalu pb.pl: https://tiny.pl/9rk2p
Udostępnij ją!
- KOPIUJ LINK
-
- Avallon
10.04.2025Avallon na meczu Widzew Łódź – Lechia GdańskWspólna pasja, wyjątkowe chwile
W ostatni piątek jako sponsor Akademi… -
- Avallon
1.04.2025Krzysztof Kuźbik na konferencji Meet CommerceKrzysztof Kuźbik, weźmie udział w nadchodzącej konferencji Meet Commer…
-
- Avallon
26.03.2025Agnieszka Pakulska w najnowszym odcinku podcastu PSIK – Kluczowe tematy rynku Private EquityPrivate equity to coś więcej niż kapitał – to strategiczne decyzje, od…
-
- Avallon
24.03.2025Avallon MBO na 3. edycji Praktycznego kursu Private Equity & Venture Capital!W dniach 20-21 marca 2025 mieliśmy przyjemność uczestniczyć w 3. edycj…
-
- Avallon
20.03.2025Agnieszka Pakulska na wydarzeniu „Kobiety w Private Equity i Doradztwie: od Ambicji do Realizacji”Agnieszka Pakulska, partnerka w Avallon MBO, będzie jedną z prelegente…