7.10.2021
Tomasz Stamirowski w Puls Biznesu
Kontakt dla mediów

Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
[email protected]

Agencja PR

Hagen PR
Wojciech Dziewit
[email protected]

W Pulsie Biznesu ukazał się obszerny, okładkowy artykuł przygotowany na podstawie rozmowy z naszym partnerem zarządzającym Tomaszem Stamirowskim, który równocześnie, od kilku miesięcy jest także właścicielem klubu RTS Widzew Łódź. Tomasz Stamirowski opowiadał w nim m.in. o zmianach sportowych i organizacyjnych, jakie udało się już w tym krótkim czasie wdrożyć w klubie, czego efektem są m.in. ostatnie świetne wyniki sportowe łódzkiej drużyny.

– Nie uzależniam niczego od tego, jak Widzew poradzi sobie w perspektywie kilku czy kilkunastu kolejek. Ważna jest długoterminowa budowa klubu, który będzie wpisywał się w lokalną społeczność i tradycję, miał widzewski charakter i promował widzewskie wartości – tłumaczył Tomasz Stamirowski.

W artykule przeczytacie także o ciekawych akcjach marketingowych skierowanych do kibiców i partnerów biznesowych oraz o tym, że po zmianach w pionie sportowym i porządkach w dziale komercyjnym, władze klubu chcą się skoncentrować na tworzeniu zespołu analitycznego i projektach technologicznych – w podobny sposób, jak z sukcesem robi to tegoroczny angielski beniaminek Brentford F.C.

Polecamy lekturę całego tekstu na portalu pb.pl: https://tiny.pl/9rk2p

W Pulsie Biznesu ukazał się obszerny, okładkowy artykuł przygotowany na podstawie rozmowy z naszym partnerem zarządzającym Tomaszem Stamirowskim, który równocześnie, od kilku miesięcy jest także właścicielem klubu RTS Widzew Łódź. Tomasz Stamirowski opowiadał w nim m.in. o zmianach sportowych i organizacyjnych, jakie udało się już w tym krótkim czasie wdrożyć w klubie, czego efektem są m.in. ostatnie świetne wyniki sportowe łódzkiej drużyny.

– Nie uzależniam niczego od tego, jak Widzew poradzi sobie w perspektywie kilku czy kilkunastu kolejek. Ważna jest długoterminowa budowa klubu, który będzie wpisywał się w lokalną społeczność i tradycję, miał widzewski charakter i promował widzewskie wartości – tłumaczył Tomasz Stamirowski.

W artykule przeczytacie także o ciekawych akcjach marketingowych skierowanych do kibiców i partnerów biznesowych oraz o tym, że po zmianach w pionie sportowym i porządkach w dziale komercyjnym, władze klubu chcą się skoncentrować na tworzeniu zespołu analitycznego i projektach technologicznych – w podobny sposób, jak z sukcesem robi to tegoroczny angielski beniaminek Brentford F.C.

Polecamy lekturę całego tekstu na portalu pb.pl: https://tiny.pl/9rk2p

Podoba Ci się ta aktualność?
Udostępnij ją!
Zobacz poprzednie aktualności
  • Clovin pozyskał wsparcie ze strony Polskiej Strefy Inwestycji w ramach 30 milionowego planu inwestycyjnego
    7.02.2023
  • Avallon MBO Fund i Genesis Capital ogłaszają zawarcie umowy nabycia TES Vsetín
    16.01.2023
  • Avallon uczestnikiem unikatowego projektu edukacyjnego przeznaczonego dla studentów z całej Polski
    12.01.2023
  • Tomasz Stamirowski gościem konferencji Property Forum Łódź 2022

    Już w najbliższy wtorek, 6 grudnia Tomasz Stamirowski, partner zarządzający w Avallon MBO będzie gościem konferencji Property Forum Łódź 2022 – City Talk

    5.12.2022
  • Andrzej Odzioba oraz Bartosz Woznicki w panelu dyskusyjnym konferencji European Circular Retail Congress

    Paneliści dyskutowali m.in. o wpływie kryzysu w łańcuchu dostaw, inflacji i rosnących kosztach energii na handel detaliczny, a także niedoborach siły roboczej w sektorze.

    29.11.2022