S’portofino na ścieżce ekspansji
Kontakt dla mediów

Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
j.wisniewska@avallon.pl

Agencja PR

Hagen PR
Wojciech Dziewit
wojtek@hagen.pl

W Pulsie Biznesu ukazał się artykuł autorstwa Łukasza Rawy, opisujący rozwój naszej spółki portfelowej SAT, właściciela marki premium S’portofino. Marka ta oferuje selekcję ponad 140 sportowych marek odzieżowych, przeznaczonych dla najbardziej wymagających klientów.

Cytowany w artykule Mikołaj Zygmański, COO w SAT & S’portofino, opisuje, jak dzięki zaangażowaniu funduszu Avallon MBO firma zyskała profesjonalne podejście do zarządzania, co przełożyło się na przejrzystość celów i perspektyw rozwojowych. – Nauczyliśmy się myśleć o spółce z perspektywy tworzenia wartości, a nie tylko generowania zysku. To zmieniło nasz sposób działania, i to nie tylko w kontaktach na linii zarząd‑fundusz, ale także zarząd‑menadżerowie – podkreśla.

Artykuł porusza także ambitne plany ekspansji S’portofino na rynki zagraniczne, które obejmują otwieranie sklepów stacjonarnych w prestiżowych lokalizacjach w różnych europejskich stolicach. Niedawno otwarty modelowy sklep w Westfield Chodov w czeskiej Pradze jest doskonałym przykładem tej strategii.

Cały tekst można znaleźć tutaj:
https://www.pb.pl/sportofino‑przymierza-sie‑do-roli‑lidera-1229822

W Pulsie Biznesu ukazał się artykuł autorstwa Łukasza Rawy, opisujący rozwój naszej spółki portfelowej SAT, właściciela marki premium S’portofino. Marka ta oferuje selekcję ponad 140 sportowych marek odzieżowych, przeznaczonych dla najbardziej wymagających klientów.

Cytowany w artykule Mikołaj Zygmański, COO w SAT & S’portofino, opisuje, jak dzięki zaangażowaniu funduszu Avallon MBO firma zyskała profesjonalne podejście do zarządzania, co przełożyło się na przejrzystość celów i perspektyw rozwojowych. – Nauczyliśmy się myśleć o spółce z perspektywy tworzenia wartości, a nie tylko generowania zysku. To zmieniło nasz sposób działania, i to nie tylko w kontaktach na linii zarząd‑fundusz, ale także zarząd‑menadżerowie – podkreśla.

Artykuł porusza także ambitne plany ekspansji S’portofino na rynki zagraniczne, które obejmują otwieranie sklepów stacjonarnych w prestiżowych lokalizacjach w różnych europejskich stolicach. Niedawno otwarty modelowy sklep w Westfield Chodov w czeskiej Pradze jest doskonałym przykładem tej strategii.

Cały tekst można znaleźć tutaj:
https://www.pb.pl/sportofino‑przymierza-sie‑do-roli‑lidera-1229822

Podoba Ci się ta aktualność?
Udostępnij ją!
Zobacz poprzednie aktualności
  • Agnieszka Pakulska na VI edycji Our Future Forum

    Z dumą informujemy, że Agnieszka Pakulska, partnerka naszego funduszu …

    28.11.2024
  • Avallon MBO i Clovin z międzynarodową nagrodą Real Deals Environmental 

    Avallon MBO i Clovin SA zwycięzcami kategorii Deal of the Year – Envir…

    21.10.2024
  • Avallon MBO sprzedaje Hortimex

    Fundusz private equity Avallon MBO sprzedał większościowy pakiet udzi…

    30.09.2024
  • Agnieszka Pakulska w panelu konferencji Datasite Dealmakers Dialogues

    Agnieszka Pakulska, partner w Avallon MBO, wzięła udział w panelu podc…

    9.09.2024
  • Clovin w Pulsie Biznesu

    Puls Biznesu przyjrzał się właśnie naszej spółce portfelowej Clovin SA…

    7.08.2024