Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
j.wisniewska@avallon.pl
Hagen PR
Wojciech Dziewit
wojtek@hagen.pl
W Pulsie Biznesu ukazał się artykuł autorstwa Łukasza Rawy, opisujący rozwój naszej spółki portfelowej SAT, właściciela marki premium S’portofino. Marka ta oferuje selekcję ponad 140 sportowych marek odzieżowych, przeznaczonych dla najbardziej wymagających klientów.
Cytowany w artykule Mikołaj Zygmański, COO w SAT & S’portofino, opisuje, jak dzięki zaangażowaniu funduszu Avallon MBO firma zyskała profesjonalne podejście do zarządzania, co przełożyło się na przejrzystość celów i perspektyw rozwojowych. – Nauczyliśmy się myśleć o spółce z perspektywy tworzenia wartości, a nie tylko generowania zysku. To zmieniło nasz sposób działania, i to nie tylko w kontaktach na linii zarząd‑fundusz, ale także zarząd‑menadżerowie – podkreśla.
Artykuł porusza także ambitne plany ekspansji S’portofino na rynki zagraniczne, które obejmują otwieranie sklepów stacjonarnych w prestiżowych lokalizacjach w różnych europejskich stolicach. Niedawno otwarty modelowy sklep w Westfield Chodov w czeskiej Pradze jest doskonałym przykładem tej strategii.
Cały tekst można znaleźć tutaj:
https://www.pb.pl/sportofino‑przymierza-sie‑do-roli‑lidera-1229822
W Pulsie Biznesu ukazał się artykuł autorstwa Łukasza Rawy, opisujący rozwój naszej spółki portfelowej SAT, właściciela marki premium S’portofino. Marka ta oferuje selekcję ponad 140 sportowych marek odzieżowych, przeznaczonych dla najbardziej wymagających klientów.
Cytowany w artykule Mikołaj Zygmański, COO w SAT & S’portofino, opisuje, jak dzięki zaangażowaniu funduszu Avallon MBO firma zyskała profesjonalne podejście do zarządzania, co przełożyło się na przejrzystość celów i perspektyw rozwojowych. – Nauczyliśmy się myśleć o spółce z perspektywy tworzenia wartości, a nie tylko generowania zysku. To zmieniło nasz sposób działania, i to nie tylko w kontaktach na linii zarząd‑fundusz, ale także zarząd‑menadżerowie – podkreśla.
Artykuł porusza także ambitne plany ekspansji S’portofino na rynki zagraniczne, które obejmują otwieranie sklepów stacjonarnych w prestiżowych lokalizacjach w różnych europejskich stolicach. Niedawno otwarty modelowy sklep w Westfield Chodov w czeskiej Pradze jest doskonałym przykładem tej strategii.
Cały tekst można znaleźć tutaj:
https://www.pb.pl/sportofino‑przymierza-sie‑do-roli‑lidera-1229822
Udostępnij ją!
- KOPIUJ LINK
- 28.11.2024Agnieszka Pakulska na VI edycji Our Future Forum
Z dumą informujemy, że Agnieszka Pakulska, partnerka naszego funduszu …
- 21.10.2024Avallon MBO i Clovin z międzynarodową nagrodą Real Deals Environmental
Avallon MBO i Clovin SA zwycięzcami kategorii Deal of the Year – Envir…
- 30.09.2024Avallon MBO sprzedaje Hortimex
Fundusz private equity Avallon MBO sprzedał większościowy pakiet udzi…
- 9.09.2024Agnieszka Pakulska w panelu konferencji Datasite Dealmakers Dialogues
Agnieszka Pakulska, partner w Avallon MBO, wzięła udział w panelu podc…
- 7.08.2024Clovin w Pulsie Biznesu
Puls Biznesu przyjrzał się właśnie naszej spółce portfelowej Clovin SA…