
Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
[email protected]
Hagen PR
Wojciech Dziewit
[email protected]
W piątek ukazał się kolejny ciekawy artykuł w Puls Biznesu, tym razem przygotowany przez Mariusz Bartodziej, dotyczący zmian przeprowadzonych w ostatnim czasie przez naszą spółkę portfelową Marketplanet. Spółka konsekwentnie buduje pozycję lidera polskiego rynku B2B e-commerce. Wzrost Marketplanet napędza przejście na model abonamentowy, który okazał się strzałem w dziesiątkę.
– W całym naszym ekosystemie, wartość firmowych zakupów przekroczyła już 50 mld zł. W tej chwili mamy ponad 170 tys. firm w różny sposób korzystających z naszych rozwiązań, a ponad 300 tys. dostawców odwiedza każdego miesiąca naszą stronę. Na tym się jednak nie zatrzymujemy. Planujemy rosnąć w tempie 15-20 proc. rok do roku. Naszym strategicznym kierunkiem, w który chcemy celować przy wsparciu inwestora branżowego, jest koncentracja rozdrobnionego rynku zakupowego w regionie CEE. Na rynkach lokalnych, nie tylko w Polsce, ale i na Węgrzech, w Czechach, czy w Rumunii działa dużo małych platform zakupowych B2B. Dla nas oznacza to szansę na skuteczną ekspansję – mówi Piotr Matysik, prezes zarządu Marketplanet.
Jako #Avallon MBO trzymamy kciuki za ten nowy start Marketplanet. – Inwestując w Marketplanet, wyprzedziliśmy rozwój rynku, który dopiero od niedawna dojrzał do szerszego wykorzystania systemów zakupowych. W okresie naszej inwestycji firma znacząco zmieniła profil działalności i stała się wiodącym dostawcą oprogramowania w obszarze e-procurement dla szerokiego grona klientów z obszaru B2B i B2G – komentuje Piotr Miller, partner w Avallon.
Artykuł można przeczytać pod linkiem: https://tiny.pl/9rs59
W piątek ukazał się kolejny ciekawy artykuł w Puls Biznesu, tym razem przygotowany przez Mariusz Bartodziej, dotyczący zmian przeprowadzonych w ostatnim czasie przez naszą spółkę portfelową Marketplanet. Spółka konsekwentnie buduje pozycję lidera polskiego rynku B2B e-commerce. Wzrost Marketplanet napędza przejście na model abonamentowy, który okazał się strzałem w dziesiątkę.
– W całym naszym ekosystemie, wartość firmowych zakupów przekroczyła już 50 mld zł. W tej chwili mamy ponad 170 tys. firm w różny sposób korzystających z naszych rozwiązań, a ponad 300 tys. dostawców odwiedza każdego miesiąca naszą stronę. Na tym się jednak nie zatrzymujemy. Planujemy rosnąć w tempie 15-20 proc. rok do roku. Naszym strategicznym kierunkiem, w który chcemy celować przy wsparciu inwestora branżowego, jest koncentracja rozdrobnionego rynku zakupowego w regionie CEE. Na rynkach lokalnych, nie tylko w Polsce, ale i na Węgrzech, w Czechach, czy w Rumunii działa dużo małych platform zakupowych B2B. Dla nas oznacza to szansę na skuteczną ekspansję – mówi Piotr Matysik, prezes zarządu Marketplanet.
Jako #Avallon MBO trzymamy kciuki za ten nowy start Marketplanet. – Inwestując w Marketplanet, wyprzedziliśmy rozwój rynku, który dopiero od niedawna dojrzał do szerszego wykorzystania systemów zakupowych. W okresie naszej inwestycji firma znacząco zmieniła profil działalności i stała się wiodącym dostawcą oprogramowania w obszarze e-procurement dla szerokiego grona klientów z obszaru B2B i B2G – komentuje Piotr Miller, partner w Avallon.
Artykuł można przeczytać pod linkiem: https://tiny.pl/9rs59
Udostępnij ją!
- KOPIUJ LINK
- 7.02.2023Clovin pozyskał wsparcie ze strony Polskiej Strefy Inwestycji w ramach 30 milionowego planu inwestycyjnego
-
- 12.01.2023Avallon uczestnikiem unikatowego projektu edukacyjnego przeznaczonego dla studentów z całej Polski
- 5.12.2022Tomasz Stamirowski gościem konferencji Property Forum Łódź 2022
Już w najbliższy wtorek, 6 grudnia Tomasz Stamirowski, partner zarządzający w Avallon MBO będzie gościem konferencji Property Forum Łódź 2022 – City Talk
- 29.11.2022Andrzej Odzioba oraz Bartosz Woznicki w panelu dyskusyjnym konferencji European Circular Retail Congress
Paneliści dyskutowali m.in. o wpływie kryzysu w łańcuchu dostaw, inflacji i rosnących kosztach energii na handel detaliczny, a także niedoborach siły roboczej w sektorze.