Nowe otwarcie Marketplanet

Logo Marketplanet i artykuł Puls Biznesu o e-zakupach.
Kontakt dla mediów

Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
j.wisniewska@avallon.pl

Agencja PR

Hagen PR
Wojciech Dziewit
wojtek@hagen.pl

W piątek ukazał się kolejny ciekawy artykuł w Puls Biznesu, tym razem przygotowany przez Mariusz Bartodziej, dotyczący zmian przeprowadzonych w ostatnim czasie przez naszą spółkę portfelową Marketplanet. Spółka konsekwentnie buduje pozycję lidera polskiego rynku B2B e‑commerce. Wzrost Marketplanet napędza przejście na model abonamentowy, który okazał się strzałem w dziesiątkę.

– W całym naszym ekosystemie, wartość firmowych zakupów przekroczyła już 50 mld zł. W tej chwili mamy ponad 170 tys. firm w różny sposób korzystających z naszych rozwiązań, a ponad 300 tys. dostawców odwiedza każdego miesiąca naszą stronę. Na tym się jednak nie zatrzymujemy. Planujemy rosnąć w tempie 15‑20 proc. rok do roku. Naszym strategicznym kierunkiem, w który chcemy celować przy wsparciu inwestora branżowego, jest koncentracja rozdrobnionego rynku zakupowego w regionie CEE. Na rynkach lokalnych, nie tylko w Polsce, ale i na Węgrzech, w Czechach, czy w Rumunii działa dużo małych platform zakupowych B2B. Dla nas oznacza to szansę na skuteczną ekspansję – mówi Piotr Matysik, prezes zarządu Marketplanet.

Jako #Avallon MBO trzymamy kciuki za ten nowy start Marketplanet. – Inwestując w Marketplanet, wyprzedziliśmy rozwój rynku, który dopiero od niedawna dojrzał do szerszego wykorzystania systemów zakupowych. W okresie naszej inwestycji firma znacząco zmieniła profil działalności i stała się wiodącym dostawcą oprogramowania w obszarze e‑procurement dla szerokiego grona klientów z obszaru B2B i B2G – komentuje Piotr Miller, partner w Avallon.

Artykuł można przeczytać pod linkiem: https://tiny.pl/9rs59

W piątek ukazał się kolejny ciekawy artykuł w Puls Biznesu, tym razem przygotowany przez Mariusz Bartodziej, dotyczący zmian przeprowadzonych w ostatnim czasie przez naszą spółkę portfelową Marketplanet. Spółka konsekwentnie buduje pozycję lidera polskiego rynku B2B e‑commerce. Wzrost Marketplanet napędza przejście na model abonamentowy, który okazał się strzałem w dziesiątkę.

– W całym naszym ekosystemie, wartość firmowych zakupów przekroczyła już 50 mld zł. W tej chwili mamy ponad 170 tys. firm w różny sposób korzystających z naszych rozwiązań, a ponad 300 tys. dostawców odwiedza każdego miesiąca naszą stronę. Na tym się jednak nie zatrzymujemy. Planujemy rosnąć w tempie 15‑20 proc. rok do roku. Naszym strategicznym kierunkiem, w który chcemy celować przy wsparciu inwestora branżowego, jest koncentracja rozdrobnionego rynku zakupowego w regionie CEE. Na rynkach lokalnych, nie tylko w Polsce, ale i na Węgrzech, w Czechach, czy w Rumunii działa dużo małych platform zakupowych B2B. Dla nas oznacza to szansę na skuteczną ekspansję – mówi Piotr Matysik, prezes zarządu Marketplanet.

Jako #Avallon MBO trzymamy kciuki za ten nowy start Marketplanet. – Inwestując w Marketplanet, wyprzedziliśmy rozwój rynku, który dopiero od niedawna dojrzał do szerszego wykorzystania systemów zakupowych. W okresie naszej inwestycji firma znacząco zmieniła profil działalności i stała się wiodącym dostawcą oprogramowania w obszarze e‑procurement dla szerokiego grona klientów z obszaru B2B i B2G – komentuje Piotr Miller, partner w Avallon.

Artykuł można przeczytać pod linkiem: https://tiny.pl/9rs59

Podoba Ci się ta aktualność?
Udostępnij ją!