Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
j.wisniewska@avallon.pl
Hagen PR
Wojciech Dziewit
wojtek@hagen.pl
Branżowy portal DlaHandlu opublikował ciekawy tekst dotyczący zmian na polskim rynku e‑commerce. Jednym z ekspertów cytowanych w artykule jest Mikołaj Zygmański, COO S’portofino – multibrandu premium sport & fashion i sklepu internetowego sportofino.com, a zarazem spółki portfelowej Avallon MBO.
– Duża część naszych klientów online – to już kilkadziesiąt proc. z nich – kupując zamawia produkty do odbioru w naszych sklepach stacjonarnych. Klienci segmentu premium bardzo lubią opcję wyboru zamówienia z możliwością przymierzania w sklepie bez przedpłaty. Stąd organizujemy dla nich limitowane kolekcje, wydarzenia specjalne czy otwieramy przestrzenie odbiegające od standardowych doświadczeń, czyli strefy do przymierzania. Są tam kanapy, można napić się kawy czy poczytać gazetę czekając na np. na członków rodziny. Obecnie nasza sieć obejmuje siedem sklepów stacjonarnych, ale w planach mamy otwieranie kolejnych – i to nie tylko w kraju, ale także na rynkach zagranicznych – dodaje Mikołaj Zygmański.
Cały artykuł jest dostępny pod linkiem:
https://tiny.pl/d546f
Zachęcamy do lektury!
Branżowy portal DlaHandlu opublikował ciekawy tekst dotyczący zmian na polskim rynku e‑commerce. Jednym z ekspertów cytowanych w artykule jest Mikołaj Zygmański, COO S’portofino – multibrandu premium sport & fashion i sklepu internetowego sportofino.com, a zarazem spółki portfelowej Avallon MBO.
– Duża część naszych klientów online – to już kilkadziesiąt proc. z nich – kupując zamawia produkty do odbioru w naszych sklepach stacjonarnych. Klienci segmentu premium bardzo lubią opcję wyboru zamówienia z możliwością przymierzania w sklepie bez przedpłaty. Stąd organizujemy dla nich limitowane kolekcje, wydarzenia specjalne czy otwieramy przestrzenie odbiegające od standardowych doświadczeń, czyli strefy do przymierzania. Są tam kanapy, można napić się kawy czy poczytać gazetę czekając na np. na członków rodziny. Obecnie nasza sieć obejmuje siedem sklepów stacjonarnych, ale w planach mamy otwieranie kolejnych – i to nie tylko w kraju, ale także na rynkach zagranicznych – dodaje Mikołaj Zygmański.
Cały artykuł jest dostępny pod linkiem:
https://tiny.pl/d546f
Zachęcamy do lektury!
Udostępnij ją!
- KOPIUJ LINK
- 28.11.2024Agnieszka Pakulska na VI edycji Our Future Forum
Z dumą informujemy, że Agnieszka Pakulska, partnerka naszego funduszu …
- 12.11.2024S’portofino na ścieżce ekspansji
W Pulsie Biznesu ukazał się artykuł autorstwa Łukasza Rawy, opisujący …
- 21.10.2024Avallon MBO i Clovin z międzynarodową nagrodą Real Deals Environmental
Avallon MBO i Clovin SA zwycięzcami kategorii Deal of the Year – Envir…
- 30.09.2024Avallon MBO sprzedaje Hortimex
Fundusz private equity Avallon MBO sprzedał większościowy pakiet udzi…
- 9.09.2024Agnieszka Pakulska w panelu konferencji Datasite Dealmakers Dialogues
Agnieszka Pakulska, partner w Avallon MBO, wzięła udział w panelu podc…