Mikołaj Zygmański, COO S’portofino w portalu Dla Handlu
Kontakt dla mediów

Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
j.wisniewska@avallon.pl

Agencja PR

Hagen PR
Wojciech Dziewit
wojtek@hagen.pl

Branżowy portal DlaHandlu opublikował ciekawy tekst dotyczący zmian na polskim rynku e‑commerce. Jednym z ekspertów cytowanych w artykule jest Mikołaj Zygmański, COO S’portofino – multibrandu premium sport & fashion i sklepu internetowego sportofino.com, a zarazem spółki portfelowej Avallon MBO.

Duża część naszych klientów online – to już kilkadziesiąt proc. z nich – kupując zamawia produkty do odbioru w naszych sklepach stacjonarnych. Klienci segmentu premium bardzo lubią opcję wyboru zamówienia z możliwością przymierzania w sklepie bez przedpłaty. Stąd organizujemy dla nich limitowane kolekcje, wydarzenia specjalne czy otwieramy przestrzenie odbiegające od standardowych doświadczeń, czyli strefy do przymierzania. Są tam kanapy, można napić się kawy czy poczytać gazetę czekając na np. na członków rodziny. Obecnie nasza sieć obejmuje siedem sklepów stacjonarnych, ale w planach mamy otwieranie kolejnych – i to nie tylko w kraju, ale także na rynkach zagranicznych – dodaje Mikołaj Zygmański.

Cały artykuł jest dostępny pod linkiem:
https://tiny.pl/d546f

Zachęcamy do lektury!

Branżowy portal DlaHandlu opublikował ciekawy tekst dotyczący zmian na polskim rynku e‑commerce. Jednym z ekspertów cytowanych w artykule jest Mikołaj Zygmański, COO S’portofino – multibrandu premium sport & fashion i sklepu internetowego sportofino.com, a zarazem spółki portfelowej Avallon MBO.

Duża część naszych klientów online – to już kilkadziesiąt proc. z nich – kupując zamawia produkty do odbioru w naszych sklepach stacjonarnych. Klienci segmentu premium bardzo lubią opcję wyboru zamówienia z możliwością przymierzania w sklepie bez przedpłaty. Stąd organizujemy dla nich limitowane kolekcje, wydarzenia specjalne czy otwieramy przestrzenie odbiegające od standardowych doświadczeń, czyli strefy do przymierzania. Są tam kanapy, można napić się kawy czy poczytać gazetę czekając na np. na członków rodziny. Obecnie nasza sieć obejmuje siedem sklepów stacjonarnych, ale w planach mamy otwieranie kolejnych – i to nie tylko w kraju, ale także na rynkach zagranicznych – dodaje Mikołaj Zygmański.

Cały artykuł jest dostępny pod linkiem:
https://tiny.pl/d546f

Zachęcamy do lektury!

Podoba Ci się ta aktualność?
Udostępnij ją!
Zobacz poprzednie aktualności
  • Agnieszka Pakulska na VI edycji Our Future Forum

    Z dumą informujemy, że Agnieszka Pakulska, partnerka naszego funduszu …

    28.11.2024
  • S’portofino na ścieżce ekspansji

    W Pulsie Biznesu ukazał się artykuł autorstwa Łukasza Rawy, opisujący …

    12.11.2024
  • Avallon MBO i Clovin z międzynarodową nagrodą Real Deals Environmental 

    Avallon MBO i Clovin SA zwycięzcami kategorii Deal of the Year – Envir…

    21.10.2024
  • Avallon MBO sprzedaje Hortimex

    Fundusz private equity Avallon MBO sprzedał większościowy pakiet udzi…

    30.09.2024
  • Agnieszka Pakulska w panelu konferencji Datasite Dealmakers Dialogues

    Agnieszka Pakulska, partner w Avallon MBO, wzięła udział w panelu podc…

    9.09.2024