Mikołaj Zygmański, COO S’portofino w portalu Dla Handlu

Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
j.wisniewska@avallon.pl
Hagen PR
Wojciech Dziewit
wojtek@hagen.pl
Branżowy portal DlaHandlu opublikował ciekawy tekst dotyczący zmian na polskim rynku e‑commerce. Jednym z ekspertów cytowanych w artykule jest Mikołaj Zygmański, COO S’portofino – multibrandu premium sport & fashion i sklepu internetowego sportofino.com, a zarazem spółki portfelowej Avallon MBO.
– Duża część naszych klientów online – to już kilkadziesiąt proc. z nich – kupując zamawia produkty do odbioru w naszych sklepach stacjonarnych. Klienci segmentu premium bardzo lubią opcję wyboru zamówienia z możliwością przymierzania w sklepie bez przedpłaty. Stąd organizujemy dla nich limitowane kolekcje, wydarzenia specjalne czy otwieramy przestrzenie odbiegające od standardowych doświadczeń, czyli strefy do przymierzania. Są tam kanapy, można napić się kawy czy poczytać gazetę czekając na np. na członków rodziny. Obecnie nasza sieć obejmuje siedem sklepów stacjonarnych, ale w planach mamy otwieranie kolejnych – i to nie tylko w kraju, ale także na rynkach zagranicznych – dodaje Mikołaj Zygmański.
Cały artykuł jest dostępny pod linkiem:
https://tiny.pl/d546f
Zachęcamy do lektury!
Branżowy portal DlaHandlu opublikował ciekawy tekst dotyczący zmian na polskim rynku e‑commerce. Jednym z ekspertów cytowanych w artykule jest Mikołaj Zygmański, COO S’portofino – multibrandu premium sport & fashion i sklepu internetowego sportofino.com, a zarazem spółki portfelowej Avallon MBO.
– Duża część naszych klientów online – to już kilkadziesiąt proc. z nich – kupując zamawia produkty do odbioru w naszych sklepach stacjonarnych. Klienci segmentu premium bardzo lubią opcję wyboru zamówienia z możliwością przymierzania w sklepie bez przedpłaty. Stąd organizujemy dla nich limitowane kolekcje, wydarzenia specjalne czy otwieramy przestrzenie odbiegające od standardowych doświadczeń, czyli strefy do przymierzania. Są tam kanapy, można napić się kawy czy poczytać gazetę czekając na np. na członków rodziny. Obecnie nasza sieć obejmuje siedem sklepów stacjonarnych, ale w planach mamy otwieranie kolejnych – i to nie tylko w kraju, ale także na rynkach zagranicznych – dodaje Mikołaj Zygmański.
Cały artykuł jest dostępny pod linkiem:
https://tiny.pl/d546f
Zachęcamy do lektury!
Udostępnij ją!
- KOPIUJ LINK
-
- Spółki portfelowe
- Avallon
20.05.2025Clovin nominowany do PSIK Awards 2024 w kategorii ESG InitiativeZ przyjemnością informujemy, że Clovin – jedna ze spółek portfelowych …
-
- Avallon
27.04.2025Avallon MBO rusza po nowy fundusz. Celem zebranie 220 – 260 mln EUR na inwestycje z menedżeramiAvallon, po uzyskaniu wszelkich zgód formalnych, rozpoczął kolejny eta…
-
- Avallon
17.04.2025Adam Kubicki – głos Avallon MBO w „Rzeczpospolitej”W dzisiejszym wydaniu „Rzeczpospolitej” dzielimy się perspektywą inwes…
-
- Avallon
10.04.2025Avallon na meczu Widzew Łódź – Lechia GdańskWspólna pasja, wyjątkowe chwile
W ostatni piątek jako sponsor Akademi… -
- Avallon
1.04.2025Krzysztof Kuźbik na konferencji Meet CommerceKrzysztof Kuźbik, weźmie udział w nadchodzącej konferencji Meet Commer…