Mikołaj Zygmański, COO S’portofino w portalu Dla Handlu
Kontakt dla mediów

Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
j.wisniewska@avallon.pl

Agencja PR

Hagen PR
Wojciech Dziewit
wojtek@hagen.pl

Branżowy portal DlaHandlu opublikował ciekawy tekst dotyczący zmian na polskim rynku e-commerce. Jednym z ekspertów cytowanych w artykule jest Mikołaj Zygmański, COO S’portofino – multibrandu premium sport & fashion i sklepu internetowego sportofino.com, a zarazem spółki portfelowej Avallon MBO.

Duża część naszych klientów online – to już kilkadziesiąt proc. z nich – kupując zamawia produkty do odbioru w naszych sklepach stacjonarnych. Klienci segmentu premium bardzo lubią opcję wyboru zamówienia z możliwością przymierzania w sklepie bez przedpłaty. Stąd organizujemy dla nich limitowane kolekcje, wydarzenia specjalne czy otwieramy przestrzenie odbiegające od standardowych doświadczeń, czyli strefy do przymierzania. Są tam kanapy, można napić się kawy czy poczytać gazetę czekając na np. na członków rodziny. Obecnie nasza sieć obejmuje siedem sklepów stacjonarnych, ale w planach mamy otwieranie kolejnych – i to nie tylko w kraju, ale także na rynkach zagranicznych – dodaje Mikołaj Zygmański.

Cały artykuł jest dostępny pod linkiem:
https://tiny.pl/d546f

Zachęcamy do lektury!

Branżowy portal DlaHandlu opublikował ciekawy tekst dotyczący zmian na polskim rynku e-commerce. Jednym z ekspertów cytowanych w artykule jest Mikołaj Zygmański, COO S’portofino – multibrandu premium sport & fashion i sklepu internetowego sportofino.com, a zarazem spółki portfelowej Avallon MBO.

Duża część naszych klientów online – to już kilkadziesiąt proc. z nich – kupując zamawia produkty do odbioru w naszych sklepach stacjonarnych. Klienci segmentu premium bardzo lubią opcję wyboru zamówienia z możliwością przymierzania w sklepie bez przedpłaty. Stąd organizujemy dla nich limitowane kolekcje, wydarzenia specjalne czy otwieramy przestrzenie odbiegające od standardowych doświadczeń, czyli strefy do przymierzania. Są tam kanapy, można napić się kawy czy poczytać gazetę czekając na np. na członków rodziny. Obecnie nasza sieć obejmuje siedem sklepów stacjonarnych, ale w planach mamy otwieranie kolejnych – i to nie tylko w kraju, ale także na rynkach zagranicznych – dodaje Mikołaj Zygmański.

Cały artykuł jest dostępny pod linkiem:
https://tiny.pl/d546f

Zachęcamy do lektury!

Podoba Ci się ta aktualność?
Udostępnij ją!
Zobacz poprzednie aktualności
  • Nasza czeska spółka portfelowa TES VSETIN z wizytą w Korei Południowej

    Prezes spółki Tomas Pavlica i szef działu badań i rozwoju Petr Škývara…

    27.05.2024
  • Agnieszka Pakulska i Piotr Miller w panelach konferencji PE Insights

    Już w najbliższy czwartek – 23 maja, odbędzie się jedno z najbardziej …

    23.05.2024
  • MPPK na targach Interzoo w Norymberdze

    Nasza spółka portfelowa MPPK – dostawca karmy dla psów i kotów sprzeda…

    16.05.2024
  • Agnieszka Pakulska w panelu CEE Buoyout & Growth Markets

    Trwa właśnie konferencja Zero One Hundred w Pradze – kluczowe wydarzen…

    15.05.2024
  • Avallon w gronie finalistów w kategorii Deal of the Year – Wosana SA, nagrody PSIK 2024

    Wczorajsza nominacja dla Avallon MBO w kategorii Najlepszy Fundusz to …

    13.05.2024