Marketplanet w Rzeczpospolita
Kontakt dla mediów

Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
j.wisniewska@avallon.pl

Agencja PR

Hagen PR
Wojciech Dziewit
wojtek@hagen.pl

Na łamach Rzeczpospolitej ukazał się artykuł red. Piotra Mazurkiewicza na temat obszernego raportu o polskim rynku e‑commerce B2B, przygotowanego przez Marketplanet – jedną z naszych spółek portfelowych. Raport powstał na podstawie obszernego badania przeprowadzonego na ok. 1 tys. firm. Wniosek z badania jest jeden – e‑commerce B2B w Polsce mocno przyspiesza, a firmy w coraz większym stopniu chcą kupować online.

– Przed nami naturalne przeniesienie zachowań konsumenckich z rynku B2C na rynek B2B, a to oznacza dalszy szybki rozwój tego sektora obserwowany także w 2022 r. Przyspieszenie to bez wątpienia efekt postępującej digitalizacji oraz realizacji usprawnień procesów biznesowych, które coraz bardziej zajmują managerów wielu firm – komentuje w tekście Piotr Matysik, prezes zarządu Marketplanet.

Cały tekst jest dostępny pod linkiem:

https://bit.ly/3nbXnfy

Raport można pobrać tu:

https://promo.marketplanet.pl/raport_ecommmerce_b2b

Na łamach Rzeczpospolitej ukazał się artykuł red. Piotra Mazurkiewicza na temat obszernego raportu o polskim rynku e‑commerce B2B, przygotowanego przez Marketplanet – jedną z naszych spółek portfelowych. Raport powstał na podstawie obszernego badania przeprowadzonego na ok. 1 tys. firm. Wniosek z badania jest jeden – e‑commerce B2B w Polsce mocno przyspiesza, a firmy w coraz większym stopniu chcą kupować online.

– Przed nami naturalne przeniesienie zachowań konsumenckich z rynku B2C na rynek B2B, a to oznacza dalszy szybki rozwój tego sektora obserwowany także w 2022 r. Przyspieszenie to bez wątpienia efekt postępującej digitalizacji oraz realizacji usprawnień procesów biznesowych, które coraz bardziej zajmują managerów wielu firm – komentuje w tekście Piotr Matysik, prezes zarządu Marketplanet.

Cały tekst jest dostępny pod linkiem:

https://bit.ly/3nbXnfy

Raport można pobrać tu:

https://promo.marketplanet.pl/raport_ecommmerce_b2b

Podoba Ci się ta aktualność?
Udostępnij ją!