Marketplanet w Rzeczpospolita
Kontakt dla mediów

Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
[email protected]

Agencja PR

Hagen PR
Wojciech Dziewit
[email protected]

Na łamach Rzeczpospolitej ukazał się artykuł red. Piotra Mazurkiewicza na temat obszernego raportu o polskim rynku e-commerce B2B, przygotowanego przez Marketplanet – jedną z naszych spółek portfelowych. Raport powstał na podstawie obszernego badania przeprowadzonego na ok. 1 tys. firm. Wniosek z badania jest jeden – e-commerce B2B w Polsce mocno przyspiesza, a firmy w coraz większym stopniu chcą kupować online.

– Przed nami naturalne przeniesienie zachowań konsumenckich z rynku B2C na rynek B2B, a to oznacza dalszy szybki rozwój tego sektora obserwowany także w 2022 r. Przyspieszenie to bez wątpienia efekt postępującej digitalizacji oraz realizacji usprawnień procesów biznesowych, które coraz bardziej zajmują managerów wielu firm – komentuje w tekście Piotr Matysik, prezes zarządu Marketplanet.

Cały tekst jest dostępny pod linkiem:

https://bit.ly/3nbXnfy

Raport można pobrać tu:

https://promo.marketplanet.pl/raport_ecommmerce_b2b

Na łamach Rzeczpospolitej ukazał się artykuł red. Piotra Mazurkiewicza na temat obszernego raportu o polskim rynku e-commerce B2B, przygotowanego przez Marketplanet – jedną z naszych spółek portfelowych. Raport powstał na podstawie obszernego badania przeprowadzonego na ok. 1 tys. firm. Wniosek z badania jest jeden – e-commerce B2B w Polsce mocno przyspiesza, a firmy w coraz większym stopniu chcą kupować online.

– Przed nami naturalne przeniesienie zachowań konsumenckich z rynku B2C na rynek B2B, a to oznacza dalszy szybki rozwój tego sektora obserwowany także w 2022 r. Przyspieszenie to bez wątpienia efekt postępującej digitalizacji oraz realizacji usprawnień procesów biznesowych, które coraz bardziej zajmują managerów wielu firm – komentuje w tekście Piotr Matysik, prezes zarządu Marketplanet.

Cały tekst jest dostępny pod linkiem:

https://bit.ly/3nbXnfy

Raport można pobrać tu:

https://promo.marketplanet.pl/raport_ecommmerce_b2b

Podoba Ci się ta aktualność?
Udostępnij ją!
Zobacz poprzednie aktualności
  • Clovin pozyskał wsparcie ze strony Polskiej Strefy Inwestycji w ramach 30 milionowego planu inwestycyjnego
    7.02.2023
  • Avallon MBO Fund i Genesis Capital ogłaszają zawarcie umowy nabycia TES Vsetín
    16.01.2023
  • Avallon uczestnikiem unikatowego projektu edukacyjnego przeznaczonego dla studentów z całej Polski
    12.01.2023
  • Tomasz Stamirowski gościem konferencji Property Forum Łódź 2022

    Już w najbliższy wtorek, 6 grudnia Tomasz Stamirowski, partner zarządzający w Avallon MBO będzie gościem konferencji Property Forum Łódź 2022 – City Talk

    5.12.2022
  • Andrzej Odzioba oraz Bartosz Woznicki w panelu dyskusyjnym konferencji European Circular Retail Congress

    Paneliści dyskutowali m.in. o wpływie kryzysu w łańcuchu dostaw, inflacji i rosnących kosztach energii na handel detaliczny, a także niedoborach siły roboczej w sektorze.

    29.11.2022