
Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
[email protected]
Hagen PR
Wojciech Dziewit
[email protected]
Na łamach Forbes Polska ukazał się ciekawy tekst o polskiej, prężnie rozwijającej się branży mleczarskiej autorstwa Magdalena Lemańska. W tekście pojawił się komentarz Marcin Konarski, partnera w Avallon MBO, odpowiedzialnego m.in. za dotychczasowe inwestycje funduszu w branży mleczarskiej.
– To w Polsce bardzo doinwestowana branża dzięki unijnym środkom z lat 2010-2013. Konkurencyjność na tym rynku wymusiły z kolei rywalizacje o duże kontrakty. Kiedy ktoś chce obsługiwać Lidla albo Biedronkę, musi mieć do tego odpowiednie maszyny i skalę, inaczej nie będzie w stanie realizować tak dużych zleceń – mówi w artykule Marcin Konarski.
Cały materiał i pełna wypowiedź Marcina Konarskiego dostępne są pod linkiem:
https://lnkd.in/e6Zu_6Sn?
Na łamach Forbes Polska ukazał się ciekawy tekst o polskiej, prężnie rozwijającej się branży mleczarskiej autorstwa Magdalena Lemańska. W tekście pojawił się komentarz Marcin Konarski, partnera w Avallon MBO, odpowiedzialnego m.in. za dotychczasowe inwestycje funduszu w branży mleczarskiej.
– To w Polsce bardzo doinwestowana branża dzięki unijnym środkom z lat 2010-2013. Konkurencyjność na tym rynku wymusiły z kolei rywalizacje o duże kontrakty. Kiedy ktoś chce obsługiwać Lidla albo Biedronkę, musi mieć do tego odpowiednie maszyny i skalę, inaczej nie będzie w stanie realizować tak dużych zleceń – mówi w artykule Marcin Konarski.
Cały materiał i pełna wypowiedź Marcina Konarskiego dostępne są pod linkiem:
https://lnkd.in/e6Zu_6Sn?
Udostępnij ją!
- KOPIUJ LINK