
Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
[email protected]
Hagen PR
Wojciech Dziewit
[email protected]
W kontekście zakończonej właśnie tegorocznej edycji Forum Ekonomicznego w Karpaczu Bartosz Woźnicki – wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu, członek zarządu spółki CLOVIN zabrał głos na łamach dystrybuowanego wśród uczestników Forum magazynu MANAGER Report.
W tekście poruszył m.in. kwestię niedoborów surowców energetycznych oraz stojących przed gospodarką wyzwań. Podkreślił też potrzebę przyspieszenia procesów redukcji konsumpcji energii i szerszego wykorzystania źródeł OZE w gospodarce. Bartosz Woźnicki nawiązał także do unikalnej filozofii prowadzenia biznesu przez spółkę CLOVIN, która jest jedną ze spółek portfelowych Avallon MBO.
Zachęcamy do lektury
W kontekście zakończonej właśnie tegorocznej edycji Forum Ekonomicznego w Karpaczu Bartosz Woźnicki – wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu, członek zarządu spółki CLOVIN zabrał głos na łamach dystrybuowanego wśród uczestników Forum magazynu MANAGER Report.
W tekście poruszył m.in. kwestię niedoborów surowców energetycznych oraz stojących przed gospodarką wyzwań. Podkreślił też potrzebę przyspieszenia procesów redukcji konsumpcji energii i szerszego wykorzystania źródeł OZE w gospodarce. Bartosz Woźnicki nawiązał także do unikalnej filozofii prowadzenia biznesu przez spółkę CLOVIN, która jest jedną ze spółek portfelowych Avallon MBO.
Zachęcamy do lektury
Udostępnij ją!
- KOPIUJ LINK
- 7.02.2023Clovin pozyskał wsparcie ze strony Polskiej Strefy Inwestycji w ramach 30 milionowego planu inwestycyjnego
-
- 12.01.2023Avallon uczestnikiem unikatowego projektu edukacyjnego przeznaczonego dla studentów z całej Polski
- 5.12.2022Tomasz Stamirowski gościem konferencji Property Forum Łódź 2022
Już w najbliższy wtorek, 6 grudnia Tomasz Stamirowski, partner zarządzający w Avallon MBO będzie gościem konferencji Property Forum Łódź 2022 – City Talk
- 29.11.2022Andrzej Odzioba oraz Bartosz Woznicki w panelu dyskusyjnym konferencji European Circular Retail Congress
Paneliści dyskutowali m.in. o wpływie kryzysu w łańcuchu dostaw, inflacji i rosnących kosztach energii na handel detaliczny, a także niedoborach siły roboczej w sektorze.