
Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
[email protected]
Hagen PR
Wojciech Dziewit
[email protected]
Bartosz Woźnicki – szef sprzedaży i marketingu oraz członek zarządu w CLOVIN S.A. – jednej z naszych spółek portfelowych, został właśnie wyróżniony prestiżową nagrodą Manager Award za głośną, międzynarodową kampanię „My first poison”. Celem tej kampanii było nagłośnienie problemu szkodliwych substancji hormonalnych wciąż obecnych na europejskim rynku w wielu produktach kosmetycznych.
Jak Bartosz Woźnicki tłumaczył w niedawno udzielonym wywiadzie „Kampania w pierwszym tygodniu została dostrzeżona i uhonorowana w skali globalnej. Już po trzech dniach została zdefiniowana kampanią dnia przez redakcję AdAge (największe medium poświęcone tematyce reklamowej w USA), a pierwszego czerwca wybrana kampanią dnia w UK przez Campaign. Taki odbiór i rozgłos szczególnie cieszy gdyż pokazuje, że obrany kierunek jest słuszny i wspólnie jako branża możemy inicjować działania, które są dobre dla pacjentów i konsumentów.”
Serdecznie gratulujemy nagrody!
Bartosz Woźnicki – szef sprzedaży i marketingu oraz członek zarządu w CLOVIN S.A. – jednej z naszych spółek portfelowych, został właśnie wyróżniony prestiżową nagrodą Manager Award za głośną, międzynarodową kampanię „My first poison”. Celem tej kampanii było nagłośnienie problemu szkodliwych substancji hormonalnych wciąż obecnych na europejskim rynku w wielu produktach kosmetycznych.
Jak Bartosz Woźnicki tłumaczył w niedawno udzielonym wywiadzie „Kampania w pierwszym tygodniu została dostrzeżona i uhonorowana w skali globalnej. Już po trzech dniach została zdefiniowana kampanią dnia przez redakcję AdAge (największe medium poświęcone tematyce reklamowej w USA), a pierwszego czerwca wybrana kampanią dnia w UK przez Campaign. Taki odbiór i rozgłos szczególnie cieszy gdyż pokazuje, że obrany kierunek jest słuszny i wspólnie jako branża możemy inicjować działania, które są dobre dla pacjentów i konsumentów.”
Serdecznie gratulujemy nagrody!
Udostępnij ją!
- KOPIUJ LINK