
Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
[email protected]
Hagen PR
Wojciech Dziewit
[email protected]
Clovin SA – nasza spółka portfelowa się nie zatrzymuje. Bartosz Woźnicki – członek zarządu i dyrektor sprzedaży i marketingu w Clovinie odebrał kolejną już w tym roku nagrodę, tym razem dla Dyrektora Marketingu Roku w kategorii Uroda/Kosmetyki/Higiena podczas niedawnej gali Executive Summit.
Cieszymy się, że głośna kampania Clovinu „My first poison”, której celem było nagłośnienie problemu szkodliwych substancji hormonalnych wciąż obecnych na europejskim rynku w wielu produktach kosmetycznych, zbiera kolejne laury.
Gratulacje dla Bartosza Woźnickiego, całego teamu Clovinu, a także dla agencji FCB&theMilkman i Mobile Rockets odpowiedzialnych za tę kampanię.
Clovin SA – nasza spółka portfelowa się nie zatrzymuje. Bartosz Woźnicki – członek zarządu i dyrektor sprzedaży i marketingu w Clovinie odebrał kolejną już w tym roku nagrodę, tym razem dla Dyrektora Marketingu Roku w kategorii Uroda/Kosmetyki/Higiena podczas niedawnej gali Executive Summit.
Cieszymy się, że głośna kampania Clovinu „My first poison”, której celem było nagłośnienie problemu szkodliwych substancji hormonalnych wciąż obecnych na europejskim rynku w wielu produktach kosmetycznych, zbiera kolejne laury.
Gratulacje dla Bartosza Woźnickiego, całego teamu Clovinu, a także dla agencji FCB&theMilkman i Mobile Rockets odpowiedzialnych za tę kampanię.
Udostępnij ją!
- KOPIUJ LINK
- 7.02.2023Clovin pozyskał wsparcie ze strony Polskiej Strefy Inwestycji w ramach 30 milionowego planu inwestycyjnego
-
- 12.01.2023Avallon uczestnikiem unikatowego projektu edukacyjnego przeznaczonego dla studentów z całej Polski
- 5.12.2022Tomasz Stamirowski gościem konferencji Property Forum Łódź 2022
Już w najbliższy wtorek, 6 grudnia Tomasz Stamirowski, partner zarządzający w Avallon MBO będzie gościem konferencji Property Forum Łódź 2022 – City Talk
- 29.11.2022Andrzej Odzioba oraz Bartosz Woznicki w panelu dyskusyjnym konferencji European Circular Retail Congress
Paneliści dyskutowali m.in. o wpływie kryzysu w łańcuchu dostaw, inflacji i rosnących kosztach energii na handel detaliczny, a także niedoborach siły roboczej w sektorze.