
Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
[email protected]
Hagen PR
Wojciech Dziewit
[email protected]
W dzisiejszym wydaniu „Rzeczpospolitej” znajdziecie artykuł autorstwa red. Piotra Mazurkiewicza na temat trendów dot. zwyczajów zakupowych w związku ze zmianami pokoleniowymi – różnice pomiędzy seniorami i młodszymi generacjami są w tym obszarze bardzo duże. Jednym z ekspertów cytowanych w tekście jest Krzysztof Kuźbik – partner w Avallon MBO.
– Starzenie się społeczeństwa może wpłynąć również na wzrost popytu na produkty związane z rekreacją i zdrowym trybem życia, a nowoczesna oferta handlowa powinna być konstruowana z uwzględnieniem specyfiki tej grupy społeczeństwa – mówi Krzysztof Kuźbik, partner w Avallon MBO. – Przykładowo w salonach fizycznych na monitorach dotykowych powinien być zapewniony pełny dostęp do oferty na platformach e-handlu – dodaje.
Zachęcamy do zapoznania się z całym tekstem. Znajdziecie go pod linkiem: https://tiny.pl/crbk1
W dzisiejszym wydaniu „Rzeczpospolitej” znajdziecie artykuł autorstwa red. Piotra Mazurkiewicza na temat trendów dot. zwyczajów zakupowych w związku ze zmianami pokoleniowymi – różnice pomiędzy seniorami i młodszymi generacjami są w tym obszarze bardzo duże. Jednym z ekspertów cytowanych w tekście jest Krzysztof Kuźbik – partner w Avallon MBO.
– Starzenie się społeczeństwa może wpłynąć również na wzrost popytu na produkty związane z rekreacją i zdrowym trybem życia, a nowoczesna oferta handlowa powinna być konstruowana z uwzględnieniem specyfiki tej grupy społeczeństwa – mówi Krzysztof Kuźbik, partner w Avallon MBO. – Przykładowo w salonach fizycznych na monitorach dotykowych powinien być zapewniony pełny dostęp do oferty na platformach e-handlu – dodaje.
Zachęcamy do zapoznania się z całym tekstem. Znajdziecie go pod linkiem: https://tiny.pl/crbk1
Udostępnij ją!
- KOPIUJ LINK