14.10.2021
Avallon MBO wspiera najmłodszych piłkarzy Widzewa w kolejnym sezonie
Kontakt dla mediów

Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
[email protected]

Agencja PR

Hagen PR
Wojciech Dziewit
[email protected]

Na zdjęciu w górnym rzędzie od lewej: Mateusz Drożdż (Prezes Zarządu Widzew Łódź SA), Michał Rydz (Wiceprezes Zarządu Widzew Łódź SA), Tomasz Stamirowski (Partner Zarządzający Avallon MBO), Maciej Szymański (Dyrektor Akademi Widzewa) oraz piłkarze Akademii

 

Avallon MBO – największy polski fundusz private equity specjalizujący się w wykupach menedżerskich odnowił umowę sponsorską z Akademią Widzewa na kolejny sezon, zwiększając jeszcze skalę swojego zaangażowania. Akademia to miejsce, w którym swoje piłkarskie umiejętności szkoli utalentowana sportowo młodzież.

 

Jednym z celów strategicznych Widzewa jest otwarcie się na jak najszerszą współpracę z biznesem, także w kontekście Akademii, ponieważ szkolenie młodzieży jest jednym z filarów odbudowy klubu. Największe nakłady są przeznaczane obecnie na rozwój kadr i metodologię, a także na kwestie związane z infrastrukturą.

 

Avallon od lat angażuje się w wiele lokalnych, łódzkich inicjatyw. Wsparcie Akademii Widzewa wynika z chęci wsparcia profesjonalnego szkolenia sportowego dzieci i młodzieży, a przy okazji wzmacniania łódzkiej tożsamości.

 

Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego ruszył nowy sezon Akademii Widzewa. Jest to specjalna sekcja klubu RTS Widzew Łodź, zajmująca się profesjonalnym piłkarskim szkoleniem dzieci i młodzieży. Sztab trenerski tworzą tam cenieni specjaliści i fachowcy specjalizujący się w trenowaniu młodych sportowców. Swoje zaangażowanie w Akademię w nowym sezonie zwiększył fundusz Avallon, decydując się na przedłużenie i rozszerzenie współpracy.
– Oczywiście nie każdy młody zawodnik Akademii zostanie w przyszłości profesjonalnym piłkarzem, jednak projekt ten ma na celu kształtowanie ogólnych pozytywnych wzorców i sportowej pasji wśród najmłodszych. Z drugiej jednak strony zależy nam, aby w polskim futbolu jak największy odsetek stanowili wychowankowie lokalnych klubów. Tylko taka długofalowa strategia pozwoli wskoczyć polskiej piłce nożnej na wyższy poziom. Jako Avallon chcemy dołożyć naszą cegiełkę do tego procesu, zachęcając równocześnie przedstawicieli polskiego biznesu do wspierania tej inicjatywy – tłumaczy Tomasz Stamirowski, partner zarządzający w Avallon MBO, a równocześnie współwłaściciel Widzewa Łódź. – Jako klub rozpoczęliśmy właśnie specjalną kampanię, której hasło przewodnie brzmi „Zawsze w 13”, co oznacza, że o ile dwunastym zawodnikiem drużyny są kibice, tak wspierający klub przedsiębiorcy stanowią kolejny, trzynasty element naszej drużyny – wyjaśnia.

Akademia Widzewa to projekt cieszący się dużą renomą m.in. ze względu na fakt, że mało który klub spoza Ekstraklasy koncentruje się tak mocno na profesjonalnym szkoleniu dzieci i młodzieży. Dla Widzewa jest to kluczowy element w budowaniu przyszłej sportowej wartości drużyny. Władze Akademii szukają obecnie kolejnych podmiotów chętnych do zaangażowania się w ten projekt.
– Zachęcam mocno przedsiębiorców z całej Polski, niekoniecznie jedynie tych kibicujących Widzewowi do przyjrzenia się tej inicjatywie. Promocja sportu wśród dzieci i młodzieży jest niezwykle istotnym czynnikiem rozwoju zdrowego, aktywnego społeczeństwa i z pewnością zaprocentuje w przyszłości. Nie bez powodu wiele firm na Zachodzie od lat angażuje się finansowo w różnego typu szkółki piłkarskie prowadzone przez lokalne kluby, co dziś przynosi realne, pozytywne efekty. Akademia to projekt, który choćby z powodów wizerunkowych warto wesprzeć, niezależnie od podejścia do finansowania profesjonalnej piłki – mówi Tomasz Stamirowski.

Jako partner główny Akademii Widzewa Avallon realizuje swoją misję wspierania lokalnych inicjatyw. W portfelu Avallonu znajduje się w tej chwili 8 spółek. Ostatnim nabytkiem funduszu był Clovin – przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją środków czystości. Aktualnie fundusz ma także w portfelu dwie spółki z branży spożywczej – Ceko i Wosanę, Stangl Technik, świadczący usługi instalacyjne, a także MPS International – producenta środków kosmetycznych i opakowań, spółkę marketingową EDC Expert, platformę zakupową Marketplanet oraz Novo Tech, zajmujący się przetwórstwem polimerów.

Na zdjęciu w górnym rzędzie od lewej: Mateusz Drożdż (Prezes Zarządu Widzew Łódź SA), Michał Rydz (Wiceprezes Zarządu Widzew Łódź SA), Tomasz Stamirowski (Partner Zarządzający Avallon MBO), Maciej Szymański (Dyrektor Akademi Widzewa) oraz piłkarze Akademii

 

Avallon MBO – największy polski fundusz private equity specjalizujący się w wykupach menedżerskich odnowił umowę sponsorską z Akademią Widzewa na kolejny sezon, zwiększając jeszcze skalę swojego zaangażowania. Akademia to miejsce, w którym swoje piłkarskie umiejętności szkoli utalentowana sportowo młodzież.

 

Jednym z celów strategicznych Widzewa jest otwarcie się na jak najszerszą współpracę z biznesem, także w kontekście Akademii, ponieważ szkolenie młodzieży jest jednym z filarów odbudowy klubu. Największe nakłady są przeznaczane obecnie na rozwój kadr i metodologię, a także na kwestie związane z infrastrukturą.

 

Avallon od lat angażuje się w wiele lokalnych, łódzkich inicjatyw. Wsparcie Akademii Widzewa wynika z chęci wsparcia profesjonalnego szkolenia sportowego dzieci i młodzieży, a przy okazji wzmacniania łódzkiej tożsamości.

 

Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego ruszył nowy sezon Akademii Widzewa. Jest to specjalna sekcja klubu RTS Widzew Łodź, zajmująca się profesjonalnym piłkarskim szkoleniem dzieci i młodzieży. Sztab trenerski tworzą tam cenieni specjaliści i fachowcy specjalizujący się w trenowaniu młodych sportowców. Swoje zaangażowanie w Akademię w nowym sezonie zwiększył fundusz Avallon, decydując się na przedłużenie i rozszerzenie współpracy.
– Oczywiście nie każdy młody zawodnik Akademii zostanie w przyszłości profesjonalnym piłkarzem, jednak projekt ten ma na celu kształtowanie ogólnych pozytywnych wzorców i sportowej pasji wśród najmłodszych. Z drugiej jednak strony zależy nam, aby w polskim futbolu jak największy odsetek stanowili wychowankowie lokalnych klubów. Tylko taka długofalowa strategia pozwoli wskoczyć polskiej piłce nożnej na wyższy poziom. Jako Avallon chcemy dołożyć naszą cegiełkę do tego procesu, zachęcając równocześnie przedstawicieli polskiego biznesu do wspierania tej inicjatywy – tłumaczy Tomasz Stamirowski, partner zarządzający w Avallon MBO, a równocześnie współwłaściciel Widzewa Łódź. – Jako klub rozpoczęliśmy właśnie specjalną kampanię, której hasło przewodnie brzmi „Zawsze w 13”, co oznacza, że o ile dwunastym zawodnikiem drużyny są kibice, tak wspierający klub przedsiębiorcy stanowią kolejny, trzynasty element naszej drużyny – wyjaśnia.

Akademia Widzewa to projekt cieszący się dużą renomą m.in. ze względu na fakt, że mało który klub spoza Ekstraklasy koncentruje się tak mocno na profesjonalnym szkoleniu dzieci i młodzieży. Dla Widzewa jest to kluczowy element w budowaniu przyszłej sportowej wartości drużyny. Władze Akademii szukają obecnie kolejnych podmiotów chętnych do zaangażowania się w ten projekt.
– Zachęcam mocno przedsiębiorców z całej Polski, niekoniecznie jedynie tych kibicujących Widzewowi do przyjrzenia się tej inicjatywie. Promocja sportu wśród dzieci i młodzieży jest niezwykle istotnym czynnikiem rozwoju zdrowego, aktywnego społeczeństwa i z pewnością zaprocentuje w przyszłości. Nie bez powodu wiele firm na Zachodzie od lat angażuje się finansowo w różnego typu szkółki piłkarskie prowadzone przez lokalne kluby, co dziś przynosi realne, pozytywne efekty. Akademia to projekt, który choćby z powodów wizerunkowych warto wesprzeć, niezależnie od podejścia do finansowania profesjonalnej piłki – mówi Tomasz Stamirowski.

Jako partner główny Akademii Widzewa Avallon realizuje swoją misję wspierania lokalnych inicjatyw. W portfelu Avallonu znajduje się w tej chwili 8 spółek. Ostatnim nabytkiem funduszu był Clovin – przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją środków czystości. Aktualnie fundusz ma także w portfelu dwie spółki z branży spożywczej – Ceko i Wosanę, Stangl Technik, świadczący usługi instalacyjne, a także MPS International – producenta środków kosmetycznych i opakowań, spółkę marketingową EDC Expert, platformę zakupową Marketplanet oraz Novo Tech, zajmujący się przetwórstwem polimerów.

Podoba Ci się ta aktualność?
Udostępnij ją!
Zobacz poprzednie aktualności
  • Globema przejmuje w Kanadzie
    16.04.2024
  • Avallon sfinalizował sprzedaż spółki EDC Expert Communication
    29.03.2024
  • Druga edycja Praktycznego Kursu Private Equity i Venture Capital
    26.03.2024
  • Avallon sprzedaje Marketplanet 
    5.02.2024
  • AVALLOŃCZYK zdobywcą bieguna południowego
    23.01.2024