Joanna Wiśniewska
Menedżer ds. marketingu i PR
j.wisniewska@avallon.pl
Hagen PR
Wojciech Dziewit
wojtek@hagen.pl
Avallon MBO FUND II realizuje kolejną inwestycję przejmując większościowy pakiet udziałów w spółce EMERSON Direct Communication w Piotrkowie Trybunalskim.
Usługi świadczone przez spółkę obejmują mailing promocyjny i transakcyjny, personalizację druku offsetowego i cyfrowego, kopertowanie, dystrybucję oraz archiwizację cyfrową.
Od 2014 roku EMERSON Direct Communication wdraża autorskie usługi innowacyjne, które stanowią odpowiedź na bieżące trendy rynkowe w obszarze marketingu bezpośredniego. Przykładem takich usług jest PinPoint i Elisty.pl. PinPoint jest to pierwsze zintegrowane rozwiązanie cross media w Polsce, które poprzez integrację 5 kanałów marketingowych (SMS, e-mail, Direct Mail, PURL, spersonalizowane video), umożliwia stworzenie efektywnej kampanii reklamowej wraz z możliwością prześledzenia wyników przeprowadzonej akcji promocyjnej. Elisty.pl to aplikacja (wirtualna drukarka) umożliwiająca wygodną wysyłkę listów ze znaczną oszczędnością czasu oraz kosztów. W ofercie firmy znajduje się również szereg innowacyjnych rozwiązań, w zakresie tworzenia i kompleksowego zarządzania kampaniami marketingowymi.
Inwestycja funduszu Avallon MBO FUND II, w której uczestniczyć będą osoby zarządzające spółką, w tym również dotychczasowy właściciel -Pan Adam Banaszczyk, zakłada wykorzystanie przewidywanych trendów rynkowych w branży, poprzez posiadane przez Spółkę kompetencje oraz sprawność operacyjną. Fundusz będzie również wspierał możliwości konsolidacyjne w obszarze marketingu bezpośredniego.
Adam Banaszczyk:
Decyzja o współpracy z funduszem Avallon MBO FUND II to szansa na dalszy rozwój EMERSON Direct Communication. Od 1992 roku, kiedy założyłem Emerson Polska zakres działalność grupy istotnie się rozszerzył. Do części produkcyjnej oraz druku offsetowego dodawaliśmy kolejne usługi. W Polsce i innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej obszar mailingu bezpośredniego cały czas pozostaje nienasyconym, stosunkowo nowym kanałem promocji, w którym widzę duże możliwości rozwoju.
Krzysztof Kuźbik, Avallon MBO FUND:
Porównując roczną liczbę spersonalizowanych przesyłek na rynku polskim (około 5) oraz rynkach zachodnich (60-75), istnieje znaczący potencjał do dalszych wzrostów tego obszaru w Polsce. Równocześnie, przy postępującej digitalizacji stawiamy na rozwój oferty nowych usług. W planach mamy także zmianę nazwy spółki, aby lepiej oddawała innowacyjny charakter jej działalności.
Klientami EMERSON są głównie instytucje finansowe, ubezpieczeniowe, firmy telekomunikacyjne, platformy multimedialne oraz sieci detaliczne. Wartość transakcji nie została podana do publicznej wiadomości.
EMERSON Direct Communication Sp. z o.o. (www.emerson-dc.pl) – spółka specjalizuje się w produkcji i obsłudze mailingów transakcyjnych oraz promocyjnych. Poza standardowymi produktami mailingowymi oferuje szereg pionierskich, innowacyjnych rozwiązań jak wirtualna drukarka – elisty.pl, multikanałowe zintegrowane kampanie marketingowe PINPOINT. Jako jedna z niewielu oferuje klientom pełną obsługę począwszy od wykreowania koncepcji marketingowej, poprzez copyrighting, opracowanie graficzne i techniczne narzędzi do komunikacji, obróbkę baz, programowanie, na produkcji, dystrybucji i raportowaniu kończąc. Została wydzielona ze struktur Emerson Polska. Obecnie jest największym lettershopem w Polsce oraz jednym z czołowych graczy w regionie. Siedziba spółki mieści się w Piotrkowie Trybunalskim. Zatrudnia około 200 osób.
Avallon MBO FUND II (www.Avallon.pl) – EMERSON DC to piąta inwestycja funduszu utworzonego w grudniu 2012 roku, specjalizującego się w transakcjach realizowanych wspólnie z menedżerami. Poprzednie to ZABERD S.A. – polski lider rynku utrzymania dróg, MPS International Ltd Sp. z o.o. – producent kosmetyków, opakowań oraz środków czystości, ORE S.A. – lider w zakresie zakupów korporacyjnych oraz Velvet CARE Sp. z o.o. producent artykułów higienicznych codziennego użytku. Avallon jest pionierem rynku wykupów menedżerskich w Polsce i działa w tym obszarze od roku 2001. Inwestorami Funduszu są międzynarodowe instytucje finansowe, m.in.: Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju oraz fundusze zarządzane przez szwajcarską firmę Akina Partners. Fundusz inwestuje w różnych branżach, głównie w firmy o obrotach od 50 do 250 milionów złotych.
Avallon MBO FUND II realizuje kolejną inwestycję przejmując większościowy pakiet udziałów w spółce EMERSON Direct Communication w Piotrkowie Trybunalskim.
Usługi świadczone przez spółkę obejmują mailing promocyjny i transakcyjny, personalizację druku offsetowego i cyfrowego, kopertowanie, dystrybucję oraz archiwizację cyfrową.
Od 2014 roku EMERSON Direct Communication wdraża autorskie usługi innowacyjne, które stanowią odpowiedź na bieżące trendy rynkowe w obszarze marketingu bezpośredniego. Przykładem takich usług jest PinPoint i Elisty.pl. PinPoint jest to pierwsze zintegrowane rozwiązanie cross media w Polsce, które poprzez integrację 5 kanałów marketingowych (SMS, e-mail, Direct Mail, PURL, spersonalizowane video), umożliwia stworzenie efektywnej kampanii reklamowej wraz z możliwością prześledzenia wyników przeprowadzonej akcji promocyjnej. Elisty.pl to aplikacja (wirtualna drukarka) umożliwiająca wygodną wysyłkę listów ze znaczną oszczędnością czasu oraz kosztów. W ofercie firmy znajduje się również szereg innowacyjnych rozwiązań, w zakresie tworzenia i kompleksowego zarządzania kampaniami marketingowymi.
Inwestycja funduszu Avallon MBO FUND II, w której uczestniczyć będą osoby zarządzające spółką, w tym również dotychczasowy właściciel -Pan Adam Banaszczyk, zakłada wykorzystanie przewidywanych trendów rynkowych w branży, poprzez posiadane przez Spółkę kompetencje oraz sprawność operacyjną. Fundusz będzie również wspierał możliwości konsolidacyjne w obszarze marketingu bezpośredniego.
Adam Banaszczyk:
Decyzja o współpracy z funduszem Avallon MBO FUND II to szansa na dalszy rozwój EMERSON Direct Communication. Od 1992 roku, kiedy założyłem Emerson Polska zakres działalność grupy istotnie się rozszerzył. Do części produkcyjnej oraz druku offsetowego dodawaliśmy kolejne usługi. W Polsce i innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej obszar mailingu bezpośredniego cały czas pozostaje nienasyconym, stosunkowo nowym kanałem promocji, w którym widzę duże możliwości rozwoju.
Krzysztof Kuźbik, Avallon MBO FUND:
Porównując roczną liczbę spersonalizowanych przesyłek na rynku polskim (około 5) oraz rynkach zachodnich (60-75), istnieje znaczący potencjał do dalszych wzrostów tego obszaru w Polsce. Równocześnie, przy postępującej digitalizacji stawiamy na rozwój oferty nowych usług. W planach mamy także zmianę nazwy spółki, aby lepiej oddawała innowacyjny charakter jej działalności.
Klientami EMERSON są głównie instytucje finansowe, ubezpieczeniowe, firmy telekomunikacyjne, platformy multimedialne oraz sieci detaliczne. Wartość transakcji nie została podana do publicznej wiadomości.
EMERSON Direct Communication Sp. z o.o. (www.emerson-dc.pl) – spółka specjalizuje się w produkcji i obsłudze mailingów transakcyjnych oraz promocyjnych. Poza standardowymi produktami mailingowymi oferuje szereg pionierskich, innowacyjnych rozwiązań jak wirtualna drukarka – elisty.pl, multikanałowe zintegrowane kampanie marketingowe PINPOINT. Jako jedna z niewielu oferuje klientom pełną obsługę począwszy od wykreowania koncepcji marketingowej, poprzez copyrighting, opracowanie graficzne i techniczne narzędzi do komunikacji, obróbkę baz, programowanie, na produkcji, dystrybucji i raportowaniu kończąc. Została wydzielona ze struktur Emerson Polska. Obecnie jest największym lettershopem w Polsce oraz jednym z czołowych graczy w regionie. Siedziba spółki mieści się w Piotrkowie Trybunalskim. Zatrudnia około 200 osób.
Avallon MBO FUND II (www.Avallon.pl) – EMERSON DC to piąta inwestycja funduszu utworzonego w grudniu 2012 roku, specjalizującego się w transakcjach realizowanych wspólnie z menedżerami. Poprzednie to ZABERD S.A. – polski lider rynku utrzymania dróg, MPS International Ltd Sp. z o.o. – producent kosmetyków, opakowań oraz środków czystości, ORE S.A. – lider w zakresie zakupów korporacyjnych oraz Velvet CARE Sp. z o.o. producent artykułów higienicznych codziennego użytku. Avallon jest pionierem rynku wykupów menedżerskich w Polsce i działa w tym obszarze od roku 2001. Inwestorami Funduszu są międzynarodowe instytucje finansowe, m.in.: Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju oraz fundusze zarządzane przez szwajcarską firmę Akina Partners. Fundusz inwestuje w różnych branżach, głównie w firmy o obrotach od 50 do 250 milionów złotych.
Udostępnij ją!
-
KOPIUJ LINK
-
Avallon MBO sprzedaje Hortimex
Fundusz private equity Avallon MBO sprzedał większościowy pakiet udzi…
-
Agnieszka Pakulska w panelu konferencji Datasite Dealmakers Dialogues
Agnieszka Pakulska, partner w Avallon MBO, wzięła udział w panelu podc…
-
Clovin w Pulsie Biznesu
Puls Biznesu przyjrzał się właśnie naszej spółce portfelowej Clovin SA…
-
Wywiad z Marcinem Skowronem – prezesem MPPK w Puls Biznesu
W Pulsie Biznesu opublikowany został okładkowy materiał, którego bohat…
-
Domki Letniskowo innowacyjną przestrzenią dla dzieci
Kilka dni temu odbyła się uroczysta prezentacja SpynkaMobile – innowac…